Perşembe, Mart 04, 2010

Çokoprens Turta Eticin'e karşı...!

Ah ah, çocukluğumuzun bisküvisi değil miydi Eticin? Bakkal amcaya giderek alabildiğimiz Ülker Dido, Eticin, Etipuf bizi mutlu etmeye yeterdi bile...
Ne zamanki vejetaryen oldum mertlik bozuldu... Bir gün PETA'nın web sitesinde gezinirken dikkatimi çekti, gizli hayvansal yan ürünlere dikkat edin diyordu yazıda, bir çok zaman fark etmeden yiyiveriyorsunuz diye...
Böylece, daha bir bakar oldum içinde neler var diye yediklerimin...
En acısı da PETA'ya hak vermeye başladım, Ülker Halley, Eti Puf hayvansal jelatin içeriyordu, Yemeyi bıraktım.
Ya piyale jöle? Önce tek vejetaryen jöle Kenton markasıyla çıkıyordu, ben de ne zaman bulsam eve stok yapıyorum - sonra Piyale de bitkisel jelatine dönüş yaptı...
Ama Eticin'den hiç şüphelenmedim..Gerçi çok yiyor musun ki diyeceksiniz, yemiyorum ama insan yine de arada bir çocukluğuna dönmek isteyince nostaljik bir şey atmak istiyor ağzına. Neyse, bir gün şeytan dürttü içindekileri okudum, şok oldum - uf uf tabi ki üzerindeki jöle sığır jelatiniymiş. Yenebilecekler listesinden "viykleyerek" çıkardım :(
Geçen günse güzel bir gündü, Ülker de Eticin "muadili" çıkarmış - üstelik bitkisel jöleyle !!! Yaşasın rekabet! Şimdi bu yazıyı yazarken bir taraftan da Çokoprens turtamı yiyorum, tadı da tıpkı çocukluğumdan hatırladığım gibi... Öneririm..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder