Salı, Ekim 31, 2006

17 ekim günü

17 ekim günü ile ilgili mesaj trafiğini hatırlarsınız, evrensel kapıların açılması ve 1 milyon kişinin iyi ve güzel düşüncelere kendini açması ile ilgili... Bir arkadaşım, artık tesadüf mü etti bilemem, aynı gün akşamı beni Caddebostan Kültür Merkezindeki "Sahaja yoga" tanıtım etkinliğine davet etti.

Aslında, Sahaja yogayı tanımama rağmen, gitmeyi kabul ettim, iyi ki de etmişim. Programın başında Ankara'dan gelen bir kişi geleneksel hint dansı yaptı, ismini almadığım için paylaşamıyorum, ama yaptığı dans bir muhteşemdi, işin en güzel tarafı da kendi kendine bu işe gönül vermesi ve özel bir eğitim almamasına rağmen yine de dansının çok güzel olması !

Ardından ise, kısa bir kirtan yapıldı, yani bir grup sahaja yoga gönüllüsü sahnede şarkılar söyledi... biz de -sözleri bilmediğimizden- alkış tutarak, eşlik ettik.

En güzeli de bu tip etkinliklerin kişileri bir araya getirmesi; Ananda Marga Yoga Derneğinden hepinizin tanıdığı İnci'yi orada görmemiz ise en büyük tesadüftü; çıkışta kendi yerlerinde birlikte yaptığımız kısa bir yogasana seansı ve yönlendirmeli meditasyonla tekrar kendimize geldik.
Caddebostan gönüllüler derneğine hepimizi bir araya getirdiği için çok teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder