Pazar, Mayıs 11, 2008

Biz balkon mevsimini açtık, ya siz??


Havaların ısınmasıyla balkon mevsimini artık açtık - gerçi bir kaç aydan beri yün çoraplarımı giyip hava nasıl olursa olsun sabah kitap okuma seanslarımı balkona taşımıştım ama yine de ürpermeden, güzel bir günde kuş sesleri ile iyice uykuyu silkeleyip rahatça koltuğa uzanıp nescafeyi yudumlamak ve güzel bir kitap okumak başka oluyor ...

Geçen gün hiç olmayacak bir şey oldu ve Pati bir gecesini evin dışında geçirdi, apartman aralıpındaki çöp odasının kapısı kapanınca içeride mahsur kalmış ben de yokluğunu fark edene dek (tüm gece) dışarıda kaldı. Sabah Pati'yi evde bulamayinca yaşadığım paniği tahmin edersiniz - bu nedenle ilk işim hemen Ataşehir Vid concept'e giderek bir tasma ve isim künyesi almak oldu, nasıl yakışmış mı? Bu arada yeni moda, Pati kucağımdan aşağı inmiyor, nereye gitsem gelip kucağıma yapışıveriyor, büyüdükçe "kedi gibi sokulgan oldu!



Bu sene balkonumdaki arap yasemini nedenini anlayamadığım bir şekilde kurudu ben de yerine uzun zamandır gözümü ısıran begonvillerden aldım - yeğenim Melis'in de yardımıyla bir güzel ekmiştik geçen hafta - bu hafta hemen çiçek vermeye başlayarak beni çok şaşırttığını söylemem lazım...!


Yaz geldi, ne güzel!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder