Pazartesi, Ocak 01, 2007

sizin de kediniz var mı?

Kediler kendilerini sevdirmeyi bilirler. Islak burunlarıyla elinizi ittire ittire elinizi zorla başına yönlendirdiğini ve sizi kendisini sevmeye zorladığını bir çok kedi annesi anlatacaktır. Pati en sevdiğim arkadaşım; her sabah kitap okuyup kahvemi içerken, masaya çöreklenir ve benimle birlikte kitabı okur. Hala bekliyorum, okuduğumuz kitaplar hakkında ne zaman oturup sohbet edeceğiz diye...
Geçen ay, bir arkadaşımın tavsiyesiyle Anne Rice kitaplarından birini okumaya karar verdim ve "The Witching hour"u Valikonağı/Remzi kitabevinden aldım. Herkese tavsiye ederim, tasvir okumayı sevmeyenleri bile (örneğin ben) kitap alıp götürüyor. Bir üçlemenin ilki olması ve sadece birinci kitabın yaklaşık 1000 sayfa olması gözünüzü korkutmasın; 1 hafta içinde 500 sayfasını okudum bitirdim bile!
İsteyenler kitabı amazon.com'dan da satın alabilirler, malum her kitap her zaman kitabevlerinde bulunmuyor... http://www.amazon.com/Witching-Hour-Lives-Mayfair-Witches/dp/0345384466/sr=8-1/qid=1167645329/ref=pd_bbs_1/102-6241666-8671347?ie=UTF8&s=books

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder